Met de klantenservice van NS telefoneren

Bent u ook klant bij de Nederlandse Spoorwegen en heeft u bijvoorbeeld een Dal Vrij abonnement? Of reist u altijd gewoon met de ov-chipkaart of is er een andere manier van betalen op u van toepassing? Het maakt niet uit op welke manier u lid bent, want er zal altijd wel een moment zijn dat u contact op moet nemen met de klantenservice van NS. Misschien had u wel een kortingsabonnement, maar is dit per abuis niet verlengd en hebt u daardoor eens het volle pond moeten betalen voor een reisje van de ene naar de andere kant van het land. Als dit door een fout van het betreffende bedrijf is gebeurd, dan is het zeker aan te raden om zo snel mogelijk de klantenservice van NS te bellen. Het valt ook buiten uw macht om deze fout recht te zetten, dus hiervoor zult u zeker de telefonische klantenservice van NS moeten gaan contacten. Het is echter een feit dat er ontzettend veel mensen zijn die een dergelijk klusje het liefst zo lang mogelijk voor zich uitschuiven, omdat ze er tegen op zien om het hele keuzemenu van de betreffende klantendienst te moeten doorlopen. Ze zijn bang voor een ellenlang telefoongesprek, dat niet alleen veel van hun kostbare tijd vraagt, maar ook veel belkosten met zich mee kan brengen. En daar zit natuurlijk niemand op te wachten. Maar gelukkig is er nu een simpele truc om gelijk ter zake te kunnen komen als u naar de klantenservice van NS belt. Wilt u hier meer over weten? Bent u nieuwsgierig geworden? Aarzel dan niet en lees snel verder in de volgende alinea, want hierin wordt u uitvoerig uit de doeken gedaan hoe dit allemaal in z’n werk gaat.

Alle gegevens over de klantenservice van NS

Als u met de Nederlandse Spoorwegen gaat bellen, dan krijgt u direct een keuzemenu te horen. Dit moet u helemaal doorlopen, om bij het punt aan te komen waarop u doorverbonden wordt met de juiste medewerker om eindelijk uw vraag te kunnen stellen. Hoe zou het zijn als dit wat sneller kon? Als u ook graag tijd en geld wilt besparen, dan raden wij u zeker aan om eventjes naar de website van De Klantenservice te surfen. Deze vindt u door deklantenservice.nl in te tikken in uw browser. U kunt dan de NS invullen in het zoekveld, waarna u gelijk alle wetenswaardigheden over het telefoonnummer van de klantenservice van NS krijgt te zien. Met één klik op de knop ontvouwt dit zich allemaal voor uw oog. Wij presenteren u het hele verhaal van het keuzemenu dat u anders zou moeten doorgaan. Doordat u nu dankzij deklantenservice.nl weet welke opties er allemaal zijn en welke toetscombinaties u in moet tikken om bij het door u gewenste onderwerp te komen, kunt u meteen dit getal intikken op uw telefoon. Daarna wordt u direct doorverbonden met de persoon die over dit soort vragen gaat en u dus verder kan helpen. U hoeft dus niet eerst alle andere informatie en keuzeopties van de klantenservice van NS aan te horen. En dat scheelt een slok op een borrel!

Bij ons is alle informatie gratis

Veel mensen geloven hun eigen oren en ogen niet als ze horen of lezen dat al deze bruikbare info over de klantenservice van NS u gratis wordt verstrekt. Toch is dit zeker het geval.

  • U hoeft niet bang te zijn voor een addertje onder het gras.
  • Er zijn geen verborgen kosten.
  • Wij hebben geen verstrengelde belangen.

Kortom, de diensten van deklantenservice.nl kunt u vertrouwen! Bookmark de site dus in uw favorieten, voor het geval dat u de klantenservice van NS weer eens nodig heeft.